فاطمه زهرافاطمه زهرا، تا این لحظه: 15 سال و 2 ماه و 30 روز سن داره

فاطمه زهرا خانم

آخرِ شهید!

1390/3/17 14:50
291 بازدید
اشتراک گذاری
مطلبی رو از قول بزرگواری سالیان سال پیشتر شنیده بودم

که تا امروز دنبال آن می گشتم که ببینم درست هست یا نه

الحمد لله امروز آنرا پیدا کردم و به شکرانه آن را در اینجا نقل می کنم تا بر علم بقیه دوستان هم افزوده شود و برای دیگران بگویند

حتما این حدیث امام باقر علیه السلام را شنیده اید که می فرمایند:

اوّل قطره من دم الشّهید کفّاره لذنوبه الّا الدَّین فانّ کفّارته قضاءه          یعنی:

اولین قطره خون شهید کفاره گناهان اوست مگر بدهی ها، که کفاره آن ادای آن است.

یعنی تنها چیزی که حتی به شهید هم بخشیده نمی شود بدهی است که کفاره آن فقط ادای آن است

اما من از بزرگواری شنیده بودم که شهیدی هست که بصورت اکسپرس!! و با یک بلیط یه سره به بهشت میره و حتی قرض ها و بدهی هاش رو هم خدا به عهده میگیره و جالب تر اینکه تفاوت بسیار مهم دیگر این شهید با سایر شهدا در این است که تمامی انسانها و سایر شهدا را ملک الموت قبض روح می فرماید اما این شهید خود ذات لا یزال خداوندی متولی قبض روحش است  که الحمد لله رب العالمین خدا بر من منت گذاشت و امروز حدیث های آن و سند هایش را پیدا کردم

هر کس که مشتاق است بداند که چه شهیدی این خصوصیت را دارد دو حدیثی که در ادامه مطلب نقل شده را بخواند

 

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (0)